Experti na doručování nejen jídla

Službu zajišťujeme pomocí více než 300 kurýrů po celé České republice. Máme vlastní robustní logistický systém od aplikace pro kurýry po administrátorské rozhraní pro naše zákazníky, kde je možné nejen trackovat jednotlivé objednávky od přijetí po doručení ale také sledovat příjezd kurýra na pobočku a další chytré funkce.

Jsme profesionálové v oboru

Po dobu naší existence jsme doručili více než milion objednávek zákazníkům našich partnerů. Klienti jsou naší největší inspirací k vývoji efektivity služby PROROZVOZ. Záštitou celé služby je zákaznická podpora která je k dispozici denně od 9:00 do 21:00. To vše je zárukou účinnosti, kvality a spolehlivosti našich kurýrů.

Sbíráme provozní data, analyzujeme trh a vývoj logistických trendů a ihned reagujeme na změny nebo inovace, které jsou potřeba k zajištění služeb v nejvyšší možné kvalitě.

A tím nekončíme, ba naopak!

Převádíme naše vize do praxe, máme spoustu nápadů čím obohatit logistický trh a jsme průkopníci v invencích a inovacích. Tím pomáháme naším partnerům k větší ziskovosti a lepšímu zákaznickému servisu koncovým zákazníkům.

Adaptabilita

Možnost individuálního nastavení rozvozových map. Poradíme s cenou doručení pro zákazníka a minimální objednávkou.

1 milion zákazníků

Nejsme žádní začátečníci. Více než jeden milion lidí využilo našich služeb.

Profesionalita

Usměvavý a proškolený kurýr je samozřejmostí. Navíc i oblečen v našich barvách aby byl na první pohled poznat.

Technicky založení

Neustále pracujeme na progresu našich technologií, aplikací. No jednoduše tak, abychom drželi krok.

Intuitivní appka

Prostě cílíme na uživatelsky příjemné prostředí, ve kterém se budete cítit dobře. Vaše objednávky a mnohem víc je možné spravovat v námi vyvinuté aplikaci.

Integrace

Moc dobře víme, že úspěch spočívá v propojení s dalšími hráči na poli gastro byznysu.

Mimo jiné, váš web nebo eshop napojíme přes API.

Naše vlastní appka

Uživatelsky jednoduchá, příjemná, moderní aplikace umožňuje trackovat a editovat objednávky koncového zákazníka, který je schopen vyrazit naproti kurýrovi díky neustálé aktualizaci stavu jeho polohy to vše v našem API.

Součástí appky je možnost objednávky vkládat, kontrolovat si rozvozové zóny a stahovat fakturaci. V aplikaci má partner možnost kurýra kontaktovat a sledovat jeho čas příjezdu.

Naše cena

Jsme schopni Vám nabídnout univerzální řešení s ceníkem služeb nebo Vám připravíme řešení cenové nabídky na klíč pří pro Vás.

od 115 Kč
/ rozvoz
Mám zájem o spolupráci

Vyplňte registraci a obratem se s Vámi spojíme

Zajistit rozvoz

A jak to probíhá?

Registrujete se

Začnete tak, že vyplníte všechny potřebné údaje, abychom mohli společně fungovat. Registrace je dle VOP smlouvou, proto od vás budeme potřebovat dostatek informací.

Komunikujeme

Do druhého pracovního dne zkontrolujeme údaje a začneme komunikovat. Společně nastavíme zóny, cenu a časy. Jakmile je vše schváleno a nastaveno, odešleme vám zákaznický přístup do aplikace, kde uvidíte náležitosti, které jsme společně domluvili (zóny, cenu, časy). Po vaší kontrole údajů už jen stačí autorizovat platební kartu a naše spolupráce je na světě!

V případě, že máte již jiné zdroje objednávek, zajistíme stejnou rozvozovou mapu na všech místech. Abyste ušetřili část nákladů, doporučíme vám cenu za rozvoz pro koncového zákazníka.

Objednávka

Po obdržení objednávky zakázku zpracujeme, zašleme kurýrovi do aplikace a na základě jeho polohy informujeme klienta o času doručení, aby nemusel dlouho čekat a jídlo se k němu dostalo v té nejlepší kvalitě.

Vyzvednutí

Díky aplikaci vidíte, v jaký čas k vám přijede kurýr a vyzvedne si objednávku.

Pokud by vaše provozovna nestíhala připravit pokrm včas, může řidiče kontaktovat nebo ho notifikovat skrze aplikaci, ten má mezitím možnost vyřídit jinou zakázku, případně vaši objednávku předáme jinému kurýrovi.

Doručení

Kurýr spolehlivě doručí a předá objednávku na základě kritérií. V aplikaci vám posléze oznámíme, že objednávka byla v pořádku vyřízena. Možnost bezkontaktního doručení je samozřejmostí.

Platba

Každá zakázka se automaticky strhne z autorizované platební karty. Pokud vám tento způsob platby nevyhovuje, umíme službu uhradit i formou předplaceného kreditu nebo fakturací se splatností. Vyúčtování a fakturu vám zašleme e-mailem nebo si ji můžete stáhnout v appce.

Kde všude jsme?

Časté dotazy

Nenašli jste zde odpověď nebo máte další otázky? Obraťte se na nás pomocí našeho kontaktního formuláře nebo nám zavolejte na +420 602 122 729 a my vám rádi pomůžeme.

Ano, zajišťujeme i kompletní logistiku pro e-shopy, květinářství a další provozovny, které potřebují zákazníkům doručit objednávku v den objednávky.

Částka se logicky odvíjí od vzdálenosti, počtu objednávek a požadavku rychlosti doručení, který se pohybuje od 30 do 60 minut. Tak či tak, začínáme na té nejpřívětivější ceně 115 Kč za rozvoz.

Jsme neúnavní pracanti, budeme tu pro vás v každou denní dobu, ať se děje cokoli. Náš servis zahrnuje doručení od 9:00 do 6:00, jen tři hodinky si dáme pauzu. Na dispečink se dovoláte od 9:00 do 21:00.

Jako nejtěžší je doručovat jídlo, zejména aby ho zákazník obdržel ve výborné kvalitě a včas. Máme zkušenost s více než milionem objednávek, tak víme co děláme.

Ano, v rámci spolupráce máte přístup do webové aplikace, kde zjistíte aktuální stav všech objednávek a vytvářet je.

Pojďme do toho společně

Napište nám

Kontakt

Rovnou se registrujte

Registrace

Nebo jednoduše volejte

+420 721 771 774